Οικονομία κι Επικοινωνία

Το να υποτιμάς την «επικοινωνιακή» διάσταση ενός οικονομικού ζητήματος ως μη ορθολογική, υπονοώντας ότι υπάρχει τάχα μια «πραγματική» οικονομία που είναι ανεξάρτητη από την επικοινωνία, είναι το ίδιο επιπόλαιο με το να νομίζεις ότι μόνο η επικοινωνιακή διαχείριση αρκεί, αν όχι και περισσότερο. Δείχνει μια επιφανειακή μόνο κατανόηση της οικονομίας. Το κόστος του χρήματος, αυτό το «επιτόκιο» δηλαδή βάσει του οποίου παίρνουν οι επιχειρήσεις αποφάσεις για να επενδύσουν και τα νοικοκυριά για να ξοδέψουν, εξαρτάται από τις προσδοκίες που έχουν για την μελλοντική εξέλιξη της οικονομίας και από το πως προεξοφλούν την εξέλιξη αυτή, ακόμη κι αν το κάνουν μόνο διαισθητικά. Δεν είναι αδαείς όλοι οι φορείς διεθνώς που κάνουν στατιστικές έρευνες του οικονομικού κλίματος σε καταναλωτές και επιχειρήσεις. Έτσι η απλή λογιστική σύγκριση κόστους δανεισμού μεταξύ εναλλακτικών, θεωρώντας τον μηχανισμό στήριξης μια ισότιμη με τις αγορές εναλλακτική, είναι μυωπική, όχι μόνο από πολιτική, αλλά ακόμη και από οικονομική άποψη.

Posted in Σχόλια. Bookmark the permalink. RSS feed for this post. Leave a trackback.

Σχόλια:

  • Facebook Page:

  • Εγγραφείτε:

    για παραλαβή νέων δημοσιεύσεων με e-mail

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark.